مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

اسامی دانشجویان ماده 28 جهت شرکت در آزمون دروس جبرانی

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که موفق به کسب نمره قبولی در برخی از دروس خود نشده اند می توانند با مراجعه به پرتال پردیس های تهران به آدرس http://tehran.cfu.ac.ir/fa برنامه زمانی دروس جبرانی خود را مشاهده نمایند. کلیه آزمون ها در مرکز شهدای مکه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، انتهای خیابان معلم، مدیریت امور پردیس های استان تهران، مرکز شهدای مکه برگزار می گردد.

مشخصات مهارت آموزان مشمول آزمون جبرانی ماده 28 در استان یزد به تفکیک درس

ردیف

نام مهارت آموز

عنوان رشته

عنوان درس

1

سارا نیساری

آموزگاری ابتدایی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

2

سارا نیساری

آموزگاری ابتدایی

کارآموزی 1

3

سارا نیساری

آموزگاری ابتدایی

ارزشیابی کیفی در دوره ابتدایی

4

سجاد حیدری

دبیری ادبیات فارسی

الگوی تدریس و کاربرد آن در آموزش

5

سعیده قرقچیان

دبیری تربیت بدنی

مسائل دوره متوسطه و نقش تربیتی معلم

6

سمیه باقریان

آموزگاری ابتدایی

اخلاق حرفه ای معلم

7

سید ولی میرطبایی

آموزگاری ابتدایی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

8

عابس مکی

علوم اجتماعی

کارورزی 1

9

عباس سربازی اسفند آبادی

دبیری عربی

الگوی تدریس و کاربرد آن در آموزش

10

عباس سربازی اسفند آبادی

دبیری عربی

مسائل دوره متوسطه و نقش تربیتی معلم

11

عباس سربازی اسفند آبادی

دبیری عربی

ارزشیابی از یادگیری 1

12

عباس سربازی اسفند آبادی

دبیری عربی

تحلیل محتوا و روش تدریس کتب درسی دوره اول

13

عباس سربازی اسفند آبادی

دبیری عربی

ارزشیابی از یادگیری 2

14

علی ایمانی

دبیری تربیت بدنی

اخلاق حرفه ای معلم

15

علی ایمانی

دبیری تربیت بدنی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

16

علی برزگر برفرویی

ادبیات فارسی

اخلاق حرفه ای معلم

17

علی برزگر برفرویی

ادبیات فارسی

روانشناسی و کاربرد آن در آموزش

18

فاطمه قانع عزآبادی

زبان انگلیسی

اصول و فنون راهنمایی و مشاوره

19

فاطمه مرادی مزرعه نو

دبیری تربیت بدنی

مسائل دوره متوسطه و نقش تربیتی معلم

20

فاطمه مرادی مزرعه نو

دبیری تربیت بدنی

ارزشیابی از یادگیری 1

21

فاطمه مرادی مزرعه نو

دبیری تربیت بدنی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

22

فاطمه مرادی مزرعه نو

دبیری تربیت بدنی

تحلیل برنامه درسی تربیت بدنی

23

فاطمه مرادی مزرعه نو

دبیری تربیت بدنی

اخلاق حرفه ای معلم

24

فردین رحمانپور

ریاضی

نقش اجتماعی و تربیتی معلم

25

مجید ابوطالبی مرور

مربی پرورشی

اصول و روش های تدریس

26

محسن فاتحی

آموزگاری ابتدایی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

27

محسن فاتحی

آموزگاری ابتدایی

اخلاق حرفه ای معلم

28

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

مسائل دوره متوسطه و نقش تربیتی معلم

29

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

30

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

ارزشیابی از یادگیری 1

31

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

تحلیل محتوا و روش تدریس کتب راهنمای معلمان تربیت بدنی دوره ابتدایی

32

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

تحلیل برنامه درسی تربیت بدنی

33

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

تحلیل محتوا و روش تدریس کتب راهنمای معلمان دوره متوسطه

34

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

اخلاق حرفه ای

35

محمد حسن مدرس سبزواری

تربیت بدنی

اصول و فنون راهنمایی و مشاوره

36

محمد سجاد شرفی

آموزگاری ابتدایی

کارآموزی 1

37

محمد عظیمی ده علی

دینی و قرآن

اخلاق حرفه ای معلم

38

محمد عظیمی ده علی

دینی و قرآن

ارزشیابی از یادگیری 1

39

محمد علی مهدی زاده

علوم اجتماعی

روانشناسی و کاربرد آن در آموزش

40

محمد علی مهدی زاده

علوم اجتماعی

طراحی و تولید واحد یادگیری

41

محمد علی مهدی زاده

علوم اجتماعی

اصول و روش های تدریس

42

محمد علی مهدی زاده

علوم اجتماعی

ارزشیابی از یادگیری 1

43

محمد فلاح یخدانی

دبیری تربیت بدنی

اخلاق حرفه ای معلم

44

محمد فلاح یخدانی

دبیری تربیت بدنی

مسائل دوره متوسطه و نقش تربیتی معلم

45

محمد فلاح یخدانی

دبیری تربیت بدنی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

46

مهدی دهقان دهنوی

ادبیات فارسی

مسائل دوره متوسطه و نقش تربیتی معلم

47

مهدی دهقان دهنوی

ادبیات فارسی

اصول و فنون راهنمایی و مشاوره

48

مهدی شیرغلامی

دبیری تربیت بدنی

تحلیل برنامه درسی تربیت بدنی

49

مهدی هاشم زاده

دینی و قرآن

اخلاق حرفه ای معلم

50

مهدی هاشم زاده

دینی و قرآن

الگوی تدریس و کاربرد آن در آموزش

51

هادی نصیری دهج

آموزگاری ابتدایی

فلسفه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی

دانشجویانی که در لیست فوق دروسشان با رنگ زرد مشخص شده است به دلیل عدم کسب معدل 14 به بالا (مشروط) مجدداً می بایست در آزمون یک یا چند درس مشخص شده شرکت نمایند. مسئولیت انتخاب تعداد درس از بین دروسی که به زنگ زرد می باشند با دانشجو بوده و در صورت عدم کسب معدل بالای 14 عواقب آن به عهده دانشجو می باشد.