اطلاعیه و فرم های ثبت نام حضوری ویژه پذیرفته شدگان آزمون سراسری 1403

شروع دلنشین درس و پیوستن به خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان را به شما عزیزان تبریک گفته و برای همگان دستیابی به مدارج علمی، دینی و اخلاقی توام با موفقیت بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم. خواهشمند است قبل از هر اقدامی اطلاعیه حاضر را بطور کامل مطالعه نموده و سپس اقدام به مراجعه حضوری نمائید. فرآیند ثبت نام و پذیرش دانشگاه فرهنگیان به طور کلی شامل دو مرحله اینترنتی پذیرش غیر حضوری و تحویل مدارک پذیرش (حضوری) است. بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به انجام بدون نقص پذیرش غیر حضوری (اینترنتی) و سپس پذیرش حضوری و تحویل مدارک مدارک خواسته شده می باشد.
پذیرش غیر حضوری (اینترنتی و حضوری تحویل مدارک پذیرفته شدگان از تاریخ 21 شهریور لغایت 2 مهر و شروع کلاسها بعد از پذیرش نهایی از روز شنبه 14 مهر می باشد. برنامه هفتگی کلاسی دانشجویانی که پذیرش غیر حضوری خود را کامل و بی نقص انجام نمایند ۲۴ ساعت پس از ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به دانشگاه از طریق گزارش شماره 77 و یا 88 سیستم آموزشی گلستان دانشجور قابل مشاهده می باشد.
ضمن دقت در تکمیل دقیق و کامل فرایند ثبت نام غیر حضوری لازم است شماره های تماس و آدرس پستی خود را دقیق و کامل جهت تماس ضروری و مکاتبه وارد نمایید.
لازم است پذیرفته شدگان گرامی این اطلاعیه و فرم های ذیل آن را دانلود نموده و پس از تکمیل آنها فرمهای لازم را در مرحله پذیرش غیر حضوری بارگذاری نموده و اصل فرمها و مدارک را نیز در زمان اعلام شده جهت تطبیق مدارک و ثبت نام حضوری به اداره پذیرش تحویل نمایید.
نکات قابل توجه :
الف- لازم است دانشجویان حداکثر تا تاریخ 31 شهریور در مقطع دیپلم با پیش دانشگاهی فارغ التحصیل شده باشند. در غیر این صورت در هر موقع که این مساله مشخص شود. قبولی آنان کان لم یکن تلقی شده و برابر با مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
ب با توجه به اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه بهhttp://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی با انتخاب گزینه سوابق تحصیلی و تاییدیه تحصیلی به صورت جداگانه نسبت به درخواست هر دو مدرک فوق به دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرایند درخواست کد پیگیری جداگانه ای دراختیار آنها قرا خواهد گرفت که می بایست حتما به صورت چاپ شده در روز پذیرش حضوری به دانشگاه تحویل نمایند و کد رهگیری دریافتی را در هنگام ثبت نام در سامانه ثبت نامی دانشگاه وارد نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه هر یک از موارد فوق از پذیرش و ادامه تحصیل دانشجو ممانعت به عمل می آید.
ج) با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه فرهنگیان به هیچ عنوان تا پایان تعهد مرجوع نمی گردد. لذا موکداً توصیه می گردد از تمامی مدارک خود به تعداد لازم کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگهدارید.
د) اشتغال به تحصیل همزمان در هر یک از دوره های تحصیلی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و مجازی در زمان ثبت نام شروع به تحصیل و حین تحصیل مجاز نبوده و تخلف محسوب خواهد شد.
ذ) به موجب ماده ۴ قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش مصوب 1369/03/08 مجلس شورای اسلامی تسلیم گواهی نامه با ریز نمرات و تأییدیه تحصیلی به متعهدین به هر عنوان که متعهد قبل از انجام با لغو تعهد بتواند از مزایای آن بهره مند شود ممنوع است.
یادآوری ۱: ادامه تحصیل متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش به استناد مفاد ماده 4 قانون متعهدین خدمت و سایر ضوابط و مقررات مربوط صرفاً در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در صورت موافقت با ادامه تحصیل و صدور فرم مربوطه از سوی اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت و سپردن تعهد خدمت جدید امکان پذیر خواهد بود.
یادآوری ۲: با توجه به مفاد ماده ۶۰ ، ۶۱ و ۷۰ قانون مدیریت خدمات کشوری و ممنوعیت اعطای ماموریت آموزشی ادامه تحصیل بعد از اشتغال به کار مدارس صرفا در خارج از ساعت اداری موظف امکان پذیر خواهد بود.دانشجویان عزیز توجه نمایند که تا زمان انجام احراز هویت و تحویل مدارک ثبت نام به صورت موقت خواهد بود و لازمه ثبت نام نهایی، حضور دانشجو در دانشگاه و احراز هویت و تطابق مدارک بارگذاری شده با اصل مدارک می باشد. لذا دقت فرمائید در هر زمان از پذیرش و تحصیل مغایرتی در مدارک بارگذاری شده و اظهارات عنوان شده در فرم های ثبت نام غیر حضوری محرز شود، قبولی دانشجو لغو و به سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع داده خواهد شد و دانشجو حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. بنابراین لازم است پذیرفته شدگان عزیز تمام مراحل ثبت را با دقت کامل انجام دهند.
دانشجویانی که دانشجوی انصرافی از دانشگاههای دیگر می باشند لازم است فرم انصراف از تحصیل را که از دانشگاه قبلی خود اخذ نموده اند به همراه داشته باشند.
آدرس و تلفن پردیس شهیدان پاکنژاد ویژه برادران: یزد، ابتدای بلوار دانشجو، دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهیدان پاکنژاد
در صورت نیاز به اخذ راهنمایی بیشتر در خصوص ثبت نام حضوری می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ویژه قبول شدگان پردیس برادران (13-31382410-035) تماس حاصل نمائید.
آدرس و تلفن پردیس حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد: بلوار مدرس، خیابان خرمشهر، کوچه شهید زینی
در صورت نیاز به اخذ راهنمایی بیشتر در خصوص ثبت نام حضوری می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ویژه قبول شدگان پردیس خواهران (36289916-035) تماس حاصل نمایید.
زمانبندی ثبت نام حضوری برادران
پذیرفته شدگان رشته ابتدایی بومی استان یزد | روز شنبه 7 مهر |
---|---|
پذیرفته شدگان سایر رشته های بومی استان یزد | روز یکشنبه 8 مهر |
پذیرفته شدگان ساکن استان اصفهان | روز دوشنبه 9 مهر |
پذیرفته شدگان ساکن استان های فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان | روز سه شنبه 10 مهر |
پذیرفته شدگان ساکن استان های کرمان و هرمزگان و جامانده ها | روز چهارشنبه 11 مهر |
ساعت حضور برای تحویل مدارک از 8 صبح تا 15:30 می باشد
زمانبندی ثبت نام حضوری خواهران
پذیرفته شدگان بومی استان یزد در کلیه رشته ها | روزهای شنبه و یکشنبه 7 و 8 مهر |
---|---|
پذیرفته شدگان از سایر استان ها | روز شنبه 14 مهر |
ساعت حضور برای تحویل مدارک از 8 صبح تا 15:30 می باشد
مدارک مورد نیاز
1. پرینت ثبت نام غیر حضوری گزارش 1800 از سامانه گلستان
2. پرینت قبولی سنجش
3. اصل شناسنامه و دوسری تصویر تمام صفحات
4. اصل کارت ملی و دو سری تصویر پشت و رو
5. اصل زیر نمرات کارنامه دوره متوسطه (نظام آموزشی سالی واحدی یا نظام جدید آموزشی 3 - 3 - 6 *پایه دهم تا دوازدهم* ( آخرین نسخه با تمبر
6. اصل مدرک دوره متوسطه و کپی (در صورتی قبولی داوطلب در دانشگاه در اولین سال پس از اتمام دوره متوسطه دوم/ نظام 3 - 3 – 6 حداکثر تا پایان اولین نیمسال به پذیرفته شده فرصت داده می شود تا به تکمیل مدارک اقدام کند. برای این افراد گواهینامه موقت قابل قبول است. برای دارندگان دوره متوسطه نظام سالی واحدی اصل گواهینامه پایان تحصیلات الزامی است)
7. اصل ریز نمرات دوره پیش دانشگاهی (نظام آموزشی سالی واحدی)
8. اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی (اصل گواهینامه پایان تحصیلات پیش دانشگاهی الزامی است)
9. تکمیل فرم های پیوست شده انتهای همین اطلاعیه
10. تصویر برابر اصل سند محضری (پذیرفته شدگان می بایست به میزان دو برابر زمان تحصیل که حداقل آن از 5 سال کمتر نیست به آموزش و پرورش تعهد خدمت بسپارند (حداکثر تا پایان اولین نیمسال به پذیرفته شده فرصت داده می شود تا در این خصوص اقدام کند)
11. تصویر حکم کارگزینی (حداکثر تا پایان اولین نیمسال به پذیرفته شده فرصت داده می شود تا به تکمیل مدارک اقدام کند)
12. معافیت تحصیلی (مراجعه به پورتال نظام وظیفه - ویژه برادران)
13. تاییدیه تحصیلی دیپلم ویژه فارغ التحصیلان نظام (3 - 3 - 6)دریافت تاییدیه تحصیلی از سامانه https://emt.medu.ir توسط پذیرفته شده و ارائه پرینت رسید یا کد رهگیری آن به کارشناس مربوطه در زمان پذیرش
14. تاییدیه تحصیلی دیپلم و تأییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی ویژه فارغ التحصیلان نظام سالی واحدی (دریافت تاییدیه تحصیلی از سامانه https://emt.medu.ir توسط پذیرفته شده و ارائه پرینت رسید یا کد رهگیری آن به کارشناس مربوطه در زمان پذیرش)
15. فرم خلاصه وضعیت تحصیلی (فرم 602)
16. هشت قطعه عکس جدید متعلق به سال جاری پشت نویسی شده
17. ارائه مدرک معتبر مخصوص واجدین شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری در زمان ثبت نام حضوری الزامی است.
فرم ها و مدارک لازم جهت تکمیل و پذیرش حضوری
فرم شماره (1) کلیه پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم ملزم به تکمیل فرم شماره ۱ (فرم اخذ تعهد) می باشند.
فرم شماره (۲) کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه با سهمیه قبولی منطقه ۱ رزمندگان و ایثارگران، ملزم به تکمیل فرم شماره 2 می باشند.
فرم شماره (۳ ) کلیه پذیرفته شدگان دوره روزانه با سهمیه قبولی منطقه ۲ و منطقه ۳ ملزم به تکمیل فرم شماره ۳ فرم اخذ تعهد می باشند.
واحد آموزش دانشگاه فرهنگیان یزد