مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

به منظور بهره مندی از نظرات در جهت اجرای برنامه های تحولی و ارتقا سطح کمی و کیفی فعالیت های دانشگاه فرهنگیان یزد صورت گرفت:

بیست و هفتمین جلسه شورای مدیریت، نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، در راستای بهره‌گیری هرچه بیشتر از ظرفیت های فکری و عملیاتی مدیران حوزه های مختلف و در جهت تحقق وعده های تحولی و تسریع در انجام فعالیت ها و ارتقای سطح کمی و کیفی آن، بیست و هفتمین جلسه شورای مدیریت، نظارت، ارزیابی و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان یزد با حضور علی اکبر کریمی زارچی سرپرست مدیریت امور پردیس‌های این دانشگاه و سایر اعضا در روز دوشنبه بیست و دوم مردادماه سال جاری در سالن احمدی روشن پردیس شهیدان پاک نژاد برگزار شد.

علی اکبر کریمی زارچی سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد ضمن تسلیت ایام یا تاکید بر تسهیل روند برگزاری ترم تابستان با عنایت به گرمای هوا و ناترازی انرژی به زمانبندی برگزاری امتحانات پایان ترم پرداخت و بیان کرد: حتی المقدور با استان های مختلف هماهنگی های لازم جهت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجومعلمان در پردیس های استان های محل سکونت به صورت حضوری انجام شود.

کریمی زارچی با توجه به آماده سازی خوابگاه ها برای دانشجومعلمان یزدی متقاضی از ارایه فرم نظرسنجی برای سکونت و نیازسنجی خوابگاه ها جهت بهسازی اطلاع و خواستار انجام این مصوبات در اسرع وقت شد. وی به ورودی مازاد ظرفیت دانشجویان در مهر ۱۴۰۳ تاکید و تصریح کرد: به منظور سازماندهی بهتر و زمانبندی درست کلاس ها مطابق با ظرفیت موجود کلاس های آموزشی در نظر داریم روز های پنجشنبه را به ایام آموزشی هفته اضافه و واحد های درسی گروه ها را در سه روز ابتدا یا انتهای هفته از ۸ صبح لغایت ۲۰ جمع بندی کنیم.

رییس شورای مدیریت و نظارت دانشگاه فرهنگیان یزد با اشاره به کمبودهای آموزشی و رفاهی شروع ترم به تبیین راهکارها پرداخت و خاطر نشان ساخت: به منظور جبران ظرفیت کلاس ها با مراکز مختلف از جمله دانشگاه فنی و حرفه ای صحبت های جهت در اختیار گذاشتن فضای فیزیکی به صورت ثابت و متغیر صورت گرفته است و امید است که مشکلات آموزشی با پیگیری های شبانه روزی حل شود.

علی اکبر کریمی زارچی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت های همکاران حوزه آموزش تقدیر و تشکر کرد و با عنایت به حجم زیاد کاری در این حوزه، از لزوم مساعدت و همکاری همکاران سایر بخش ها به صورت شیفتی در این بخش خبر داد و افزود: حوزه های مختلفی در دانشگاه وجود دارند که با توجه به کمبود نیرو و حجم کاری زیاد به کمک و همکاری بیشتری از جانب نیروهای دیگر مجموعه نیاز دارند که حوزه آموزش، سرپرستی خوابگاه و مهارت آموزان از این جمله بخش ها هست و برای حضور کارمندان تمام حوزه ها در شیفت های مختلف جهت حضور در این بخش ها لازم است برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اتمام فرایند ارزیابی قریب به ۳۰۰۰ دانشجومعلم، از زحمات ارزیابان و کارمندان دخیل در این فرایند بویژه آقای سیدمحمدرضا حسینی مسئول نظارت و ارزیابی استان تشکر و قدردانی کرد و با تاکید بر فضاسازی شایسته و مطلوب و ایجاد فضای مناسب برای کارمندان، به اهمیت حفظ شانیت ایشان اشاره و خاطرنشان کرد: برای حفظ شانیت نیروهای انسانی یک مجموعه باید حداقل های اداری در مجموعه برای آنها فراهم باشد چراکه محیط کار و فعالیت به نوعی خانه دوم افراد حساب می شود و در این مسیر لازم فضا و تجهیزات و بسترهای لازم در مسیر انجام فعالیت مطلوب ویژه اساتید و کارمندان فراهم شود.

شایان ذکر است، نیازسنجی خوابگاه‌ها و محیط‌های آموزشی پردیس‌ها، شیفت‌بندی خدمات، نصب شناسه نظرسنجی کارمندان، تجمیع موارد رهنامه حداکثر تا چهارشنبه، ارایه گزارش مصوبات جلسات و شوراها و لزوم پیگیری اجرایی شدن آنها دیگر مواردی بود که کریمی زارچی به تبیین آن پرداخت که پس از اظهارنظر اعضا و استماع نظرات و راهکارها تصمیمات لازم در این مسیر اتخاذ شد.