مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

به منظور هم افزایی و بهره گیری از نظرات مدیران حوزه های مختلف صورت گرفت:

بیست و پنجمین جلسه شورای مدیریت، نظارت، ارزیابی و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، در راستای بهره‌گیری هرچه بیشتر از فرصت ها و ظرفیت های فکری و عملیاتی مدیران حوزه های مختلف و در جهت تحقق وعده های تحولی، بیست و پنجمین جلسه شورای مدیریت، نظارت، ارزیابی و توسعه منابع دانشگاه فرهنگیان یزد با حضور علی اکبر کریمی زارچی سرپرست مدیریت امور پردیس‌های این دانشگاه و سایر اعضا در روز یکشنبه سوم تیرماه سال جاری در دفتر مدیریت استان برگزار شد.

علی اکبر کریمی زارچی در این جلسه با تبریک دهه نورانی امامت و ولایت و عید سعید غدیر و همچنین گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب در راس آن شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی، غدیر را فرصتی برای بازشناسی رسالت اعتقادی، انسانی و اخلاقی خود در قبال شعائر دینی و اسلامی دانست و از حوزه های مختلف خواست متناسب با عید سعید غدیر، از هر فرصتی در جهت تعظیم این مناسبت و همچنین اشاعه معارف آن بهره گیرند.

در ادامه کریمی با توجه به در پیش بودن جذب دانشگاه فرهنگیان و آغاز فرایند ارزیابی داوطلبان ورود به دانشگاه به تبیین اهمیت و جایگاه ارزیابی و تاثیر آن در زندگی متقاضیان و نظام آموزش و پرورش پرداخت و اظهار داشت: فرآیند ارزیابی داوطلبان ورودی جدید در حال حاضر مهم ترین، حساسترین و حیاتی ترین ماموریت موجود دانشگاه فرهنگیان یزد است؛ که باید با توجه به جایگاه ارزیابی در آینده زندگی داوطلبان و به تبع آن آینده نظام آموزش و پرورش، تمام تلاش خود را به کار گیریم تا نقصی در این روند صورت نگیرد و در این راستا تمام حوزه و ارکان دانشگاه باید تمام ظرفیت‌های خود را در اجرای هرچه بهتر و دقیق‌تر آن به کار بگیرند. رییس شورای مدیریت دانشگاه فرهنگیان یزد همچین با اشاره به لزوم احصا نواقص موجود در حوزه تجهیزاتی عنوان داشت: یکی از عوامل مهمی که در اجرای بهتر فرایند ارزیابی باید مورد اهتمام ویژه قرارگیرد، بررسی نواقص حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری فرایند است.

وی افزود: لازم است در حوزه سخت افزاری مباحث موجود در تجهیزات، مکان اجرا، فضاسازی و ... مورد بررسی قرار گیرد و اگر نواقصی هست برطرف گردد و در حوزه نرم افزاری تمام مباحث مربوط به طراحی، برنامه ریزی، عوامل و فرآیند و ترتیب اجرای مراحل مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست مدیریت امور استانی دانشگاه فرهنگیان یزد، همچنین با توجه به کمبود های پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) به لحاظ سخت افزاری و تجهیزاتی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های میدانی که شخصا انجام دادم و با توجه به آغاز فصل گرما لازم است علاوه بر کولرهای سراهای دانشجویی که در تعطیلات دو ترم تعویض شد، تمام ۸ کولر فضای آموزشی نیز تغییر یابد و نسبت به نوسازی تجهیزات سرمایشی حوزه آموزش پردیس اقدام کرد که حوزه مالی باید ظرف یک هفته آینده مقدمات تعویض تجهیزات سرمایشی را انجام دهد.

صدور ابلاغ اعضا، حضور تمام وقت تمام نیرو‌ها، ممنوعیت لغو مرخصی و ماموریت کارمندان و ممنوعیت هرگونه انتقال و جابجایی در بازه زمانی اجرای فرایند ها از دیگر سرفصل ها بود.

کریمی زارچی در پایان با تشکر از فعالیت های تمام کارمندان، از همگان خواست در فرایند ارزیابی، از اجرای فرایند آگاه باشند تا در صورت نیاز به مساعدت دوستان حوزه ارزیابی کمک کنند.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات، راهکارها و پیشنهادات سازنده خود را حول موضوعات مطرح شده، بیان کردند و مقرر شد تا پایان فرآیند ارزیابی تمام مرخصی ها لغو و همه کارمندان حوزه های مختلف بصورت کشیک فرایندی باشند و در صورت لزوم به کمک حوزه ارزیابی بیایند.