مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

به صاحب امتیازی دانشگاه فرهنگیان یزد منتشر شد؛

سومین شماره فصلنامه علمی تخصصی مطالعات بین رشته ای در آموزش

سومین شماره فصلنامه مطالعات بین رشته ای در آموزش با با رویکرد توسعه دانش بومی، انجام تحقیقات تطبیقی در حوزه آموزش، شناسایی چالش ها و مسایل موجود درآموزش معلم و گسترش پژوهش در میان دانشجویان و معلمان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، در این شماره مقالاتی با عناوین: بررسی اثربخشی آموزش انگیزش تحصیلی با رویکرد اسلامی بر راهبردهای یادگیری و باورهای انگیزشی در دانش‌آموزان، اثربخشی مداخلات کارکردهای اجرایی برانعطاف‌پذیری شناختی، حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانش‌آموزان با عملکرد هوشی مرزی، رابطه پیشرفت تحصیلی و شرایط فرهنگ خانوادگی در انگیزه تحصیلی دانش آموزان، تأثیر آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوتر بر منبع کنترل و احساس انسجام در دانش‏ آموزان دختر پایه ششم ناحیه 2 یزد، ساخت و اعتباریابی ابزار اندازه گیری معماری سازمانی دانشگاهی و مدل مکنون از رابطه ساختاری بین ابعاد خردمندی و تعالی خود در گروهی از شهروندان شهر شیراز منتشر شده است.

شایان ذکر است: فصلنامه مطالعات بین رشته ای در آموزش به صاحب امتیازی دانشگاه فرهنگیان یزد با رویکرد توسعه دانش بومی، انجام تحقیقات تطبیقی در حوزه آموزش، شناسایی چالش ها و مسایل موجود در آموزش معلم و گسترش پژوهش در میان دانشجویان و معلمان؛ از کلیه استادان، پژوهشگران، صاحب­نظران، کارشناسان و دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دعوت می‌کند مقالات خود را از طریق وبگاه اختصاصی فصلنامه به آدرس ise.cfu.ac.ir ارسال نمایند.