در راستای دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد؛
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری و مدیریت کلاس 2
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 2
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 11
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 3
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 4
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 5
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 6
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 7
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 8
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 9
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس 10
‹
›
دوره بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس ویژه اعضای هیأت علمی و مأموران آموزشی در دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، دوره 8 ساعته بالندگی آموزش و رویکردهای نوین با موضوع: روش های نوین یاددهی یادگیری (الگوهای فعال تدریس) و مدیریت کلاس، در سالن کنفرانس شهید احمدی روشن پردیس شهیدان پاک نژاد در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، ویژه اعضای هیأت علمی و مأموران آموزشی برگزار شد.
در این دوره که با استقبال استادان همراه بود؛ مجید نقیه عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، مدرس، مؤلف و پژوهشگر برجسته کشوری در این حوزه؛ ضمن طرح مباحث نظری اولیه، به شیوه ارائه کارگاهی از طریق مباحثه، پرسش و پاسخ و تمرین عملی، مباحث مهم مرتبط با روش های نوین تدریس و مدیریت کلاس شامل؛ روش شروع کلاس درس، الگوهای فعال تدریس، مخاطب شناسی، شیوه برخورد با رفتارهای نامطلوب یادگیرندگان در کلاس درس، نحوه مدیریت تمرکز یادگیرندگان و برقراری ارتباط مؤثر پرداخت و به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان پاسخ داد.