مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

مرحله اول تکمیل سامانه کارنامه سلامت برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه

ضروری است که تمامی دانشجومعلمان مقطع کارشناسی پیوسته ورودی مهرماه 96 به بعد، در بازه زمانی شنبه  99/06/29  تا یکشنبه 99/07/20 طبق دستورالعمل زیر به "سامانه کارنامه سلامت" ورود نمایند و بخش خوداظهاری و سوالات روانشناسی آن را تکمیل و ثبت نمایند. بدیهی است این مرحله صرفا برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان است و زمان تکمیل سامانه توسط دانشجویان جدیدالورود سال 1399 متعاقبا اعلام خواهد شد.

   تمامی دانشجومعلمان کارشناسی پیوسته با ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان، نسبت به تکمیل سامانه کارنامه سلامت دانشگاه فرهنگیان در بازه زمانی مشخص شده اقدام نمایند؛

  1. ورود به سامانه به آدرس health.cfu.ac.ir یا از طریق سایت اصلی دانشگاه درانتهای سمت چپ صفحه در قسمت "سامانه کارنامه سلامت" اقدام نمایند.
  2. درج شماره ملی به عنوان نام کاربر و اعداد 123456 به عنوان کلمه عبور
  3. تغییر کلمه عبورکه اختیاری است.
  4. ورود به قسمت مدیریت پروفایل تکمیل و تایید اطلاعات شخصی(تمامی موارد ستاره دار باید حتما تکمیل گردد) بقیه موارد را ضرورتاً تکمیل نمایند و بار گذاری عکس پرسنلی (حجم آن از 300 کیلو بایت بیشتر نباشد)

نکته: به منظور قابلیت رهگیری کلمه عبور در صورت فراموشی، ضروری است تمامی دانشجویان نسبت به ثبت شماره موبایل فعال و متعلق به خود دانشجو اقدام نمایند.

  1. ورود به قسمت سؤالات روانشناسی و پاسخ به تمامی سؤالات
  2. ورود به قسمت پرونده های جسمانی (خود اظهاری ها) و پاسخ به تمامی سؤالات
  3. ثبت پاسخ ها  و " پایان مرحله اول "

 


نظرات کاربران