مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

جلسه هماهنگی کارورزی سال تحصیلی 1400-1399 با مسئولان نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش یزد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، جلسه هماهنگی کارورزی سال تحصیلی 1400-1399 با مسئولان نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش یزد سه شنبه 21 مرداد ماه 99 در سالن کنفرانس پردیس شهیدان پاک نژاد با حضور سرپرست مدیریت امور پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان، معاون هماهنگی مدیریت استان، معاون دانشجویی پردیس شهیدان پاک نژاد، سرپرست پردیس حضرت فاطمه الزهراء، معاونان و کارشناس مسئولان مقاطع ابتدایی و متوسطه ادارات آموزش و پرورش نواحی 1 و 2 یزد، معاون اداره آموزش و پرورش استثنائی یزد، مدیرگروه استانی دانشگاه فرهنگیان و معاونان آموزشی پردیس های خواهران و برادران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر منصور دهقان منشادی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به حاضران در جلسه، به اهمیت موضوع کارورزی پرداخت و به مواردی جهت هماهنگی بیشتر برای درس کارورزی در سال تحصیلی 1400-1399  اشاره نمود.

در ادامه نیز معاونان هماهنگی، دانشجویی و آموزشی و مدیر گروه استانی دانشگاه فرهنگیان مواردی را اشاره کردند و آمار کارورزی سال تحصیلی 1400-1399 در اختیار حاضران در جلسه قرار گرفت. پس از صحبت معاونان نواحی آموزش و پرورش استان، بحث و تبادل نظر لازم در خصوص اجرای هر چه بهتر درس کارورزی در سال تحصیلی پیش رو صورت پذیرفت و موارد زیر به تصویب رسید.لازم به ذکر است، در پایان نیز از معاونان و کارشناس مسئولان نواحی 1 و2 آموزش و پرورش یزد به دلیل همکاری بسیار خوب در سال گذشته تحصیلی تقدیر به عمل آمد.

  1. کارورزی 1 در تمام رشته ها به دوره اول ابتدایی و دوره اول متوسطه و کارورزی 3 در تمام رشته ها به دوره دوم ابتدایی و دوره دوم متوسطه اختصاص یابد.

  2. با توجه به آمار بالای دانشجویان کارورزی در نیمسال آینده و نیاز مبرم به استاد راهنمای کارورزی، نواحی محترم پس از بررسی های لازم استادان واجد شرایط را به دانشگاه معرفی نمایند.

  3. پیگیری لازم توسط دانشگاه برای اخذ کد احراز هویت عضویت دانشجویان کارورز و استادان راهنما در سامانه شاد آموزش و پرورش صورت پذیرد.

  4. دانشجویان کارورز حتما 3 ساعت را در روز با معلم راهنمای تعیین شده بگذرانند. بقیه ساعات نیز در سایر کلاس های دوره تحصیلی شرکت نمایند.

  5. برای دانشجویان کارورز و استادان راهنما یک کارگاه مجازی نحوه نصب و عضویت در سامانه شاد با کمک ادارات آموزش و پرورش ترتیب داده شود.

  6. برای هماهنگی بیشتر و در جریان قرار گرفتن نواحی آموزش و پرورش، بخشنامه های واصله از سازمان مرکزی در خصوص درس کارورزی برای معاونان نواحی آموزش و پرورش ارسال گردد.

  7. در رشته مشاوره درس کارورزی 1 به مقطع ابتدایی و درس کارورزی 3 به مقطع متوسطه اختصاص یابد.

  8. نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش یزد در خصوص معرفی مدارس و معلمان راهنمای واجد شرایط برای کارورزان اقدامات لازم را انجام دهند.

  9. ادارات نواحی آموزش و پرورش، مدیران، معاونان و معلمان راهنمای مدارس مجری کارورزی را برای همکاری و هماهنگی لازم توجیه نمایند.

  1.  

  2.  
 

 


نظرات کاربران