مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

جهت ارتقای امنیت اجتماعی در استان یزد:

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان یزد و نیروی انتظامی استان

تلاش بیشتر برای ارتقای امنیت اجتماعی در استان یزد با تفاهم نامه ای که بین دانشگاه فرهنگیان و نیروی انتظامی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان یزد، در جهت تلاش بیشتر برای ارتقای امنیت اجتماعی در استان، تفاهم نامه‌ای بین دانشگاه فرهنگیان یزد و نیروی انتظامی استان در روز سه شنبه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ به امضا رسید.

در ابتدای این دیدار که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد؛ دکتر منصور دهقان منشادی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان یزد ضمن تبریک اعیاد گذشته افزود: مهمترین عنصر آموزش و پرورش معلم می باشد که مرکز پرورش و تربیت او در دانشگاه فرهنگیان است. وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه ها، بعد فرهنگی و تربیتی آن می باشد و بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در چند سال گذشته پیرامون جایگاه دانشگاه فرهنگیان، اهمیت توجه به این موضوع را دو چندان می کند.

بر اساس این تفاهم نامه، دانشگاه فرهنگیان استان یزد برای انجام تحقیقات و پژوهش‌های مرتبط با حوزه مسائل اجتماعی، آموزش و دوره‌های تخصصی در مورد آسیب‌های اجتماعی و هم چنین انجام اقدامات پیشگیرانه و برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با نیروی انتظامی استان همکاری خواهد کرد.
این تفاهم نامه در ۵ ماده و ۱۸ بند با هدف توسعه مشارکت‌های نیروی انتظامی و دانشگاه فرهنگیان برای گسترش نظم و امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی و رفتار‌های پرخطر طی ۵ سال آینده امضاء شد.
دکتر منصور دهقان رییس دانشگاه فرهنگیان و سرهنگ محمود میر حسینی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان این تفاهم نامه را امضا کردند.

 

 


نظرات کاربران