مدیریت امور پردیس های استانی
دانشگاه فرهنگیان یزد

نتایج قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان اعلام شد

حجت الاسلام مطهری پور گفت: قرعه کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مطهری پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: قرعه کشی متقاضیان بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

مطهری پور گفت: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند، می توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه کشی باخبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

وی افزود: ثبت نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه در سایت لبیک آغاز و تا ۲۹ خرداد ماه ادامه داشت و در این مدت ۶۳۹۶۸ نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کردند.

مطهری پور گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است. همچنین به پذیرفته شدگان به صورت پیامکی اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: زائرین اصلی و ذخیره می بایست بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شوراهای استانی خود تحویل نمایند.

وی افزود: در بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از ۲۷ تیرماه آغاز خواهد شد، ۱۳هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می شوند.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان اینجا کلیک کنید.


نظرات کاربران